2008. május 14., szerda

Bocsássatok meg kérlek, de önmagam kell, hogy legyek

Szeretni való ember, aki ezt most olvasod kérlek bocsáss meg nekem. Sokszor és sok mindent teszek, tettem és főleg tenni fogok, olyan dolgokat, amik fájnak, mind olyasmi, amit meg kell tanulnotok kezelni. Nem mondhatjátok, hogy ne legyek önmagam ne tegyek úgy, ahogy jónak látom, mert akkor attól fosztatok meg, ami igazi lényem és úgy élni sem tudnék. Soha, senkinek sem akartam ártani, nem vagyok kegyetlen, nem vagyok perverz állat. Csak egy ember vagyok, leendő férfi, aki az útját járja. Ez az én utam és innentől bármit teszek ezért teszem. Fáj nagyon, de meg kell tennem. Kérlek bocsáss meg nekem, szeretlek, de önmagam kell, hogy legyek, ha szeretsz és emiatt fájdalmat okozok neked tudd, hogy nem ellened irányul, hanem magam felé. Meg kell tennem különben olyan életet élnék, amire nem vágyom, olyan helyen lennék, amit nem én választottam és a legfontosabb nem tisztelném magam.

Nincsenek megjegyzések: