2008. május 20., kedd

Értelmetlenség

Tegnap este nagyon magam alatt voltam. Előfordul velem. A hangulatom állandóan változik, a mélységesen nyugodtól a teljes idegbajig. Az egyetem alatt nagyon fanatikus voltam, meg előtte is. Általános iskolában generáció tanulója, középsuliban egyike a legjobbaknak, de csak tanulásban. Sajnos egyéb dolgok nagyon nem mentek, a sportok sem nagyon, főleg a csapatsportágak nem mentek, egyedül még jól elvoltam, úszás, futás, biciklizés, csak ne hasonlítsam magam másokhoz, mert akkor bizony messze elmaradtam. Egyetem alatt is tele voltam nagy tervekkel, mindent ki találtam forgatókönyvet írtam szinte az egész életemre. Most meg bakker nem tudom mi lett. Átestem a ló túloldalára. Fáj a májam mindenre. Nem tervezgetem, amikor meg elkezdek, akkor pár perc után észreveszem, hogy ennek semmi értelme, meg az egésznek semmi értelme. Néha az jut eszembe, hogy egyszerűbb lenne meghalni, mert amúgy meg rohadt unalmas lehet az élet. Elvagy. Csinálod a szar biorobotos életed, néha vannak jó pillanatok, de bakker, minek, ha egyszer úgy is vége lesz? Minek tennék bármit? Bakker, emlékszem régen, amikor nyulakat tartottam kellett csinálni nekik egy ideiglenes ketrecet, de azt nem csináltam meg rendesen, mert úgy voltam vele, hogy minek, aztán meg kiszabadultak a nyuszik és kergettem őket az udvarban, utána kaptak rendes ketrecet. Bakker, az csesz föl, hogy kurvára semmi értelme semmit sem csinálnom. Akkor meg minek?!

Nincsenek megjegyzések: