2008. január 8., kedd

Dear Diary

Voltunk Szilárdéknál egyik este, ő az egyik volt szobatársam az egyetemről, jó barátomnak tartom és nagyon bírom a humorát. Többen voltunk, hat vagy hét ember. Régen láttuk egymást, beszélgettünk, hülyéskedtünk. Akkor kezdtem el írni a történet naplómat, persze akkor még papírra, egy jegyzetfüzetbe. Néha mikor valaki valami jó poént bevágott, kénytelen voltam leírni. Szilárd nézte egy darabig, nézte, majd nem bírta ki és beszólt, hogy mit csinálok?! Nem készültem fel a kérdésre és mondom:
- Naplót írok.
- Milyen naplót vazze? - kérdi - Talán azt írom, hogy "Dear Diary! A Szilárd nagyon gonosz velem. Már megint beletaposott az érzéseimbe és ez nagyon fáj nekem... Ráadásul féltékeny is vagok rá, mert annyira jóképű."
- Igen, - mondom - és még a lába is szőrösebb mint az enyém...

A lényeg viszont, hogy megfogott, amit mondott. A blog célja két dolog lenne. Vicceket és humoros, érdekes történeteket kezdtem el gyüjteni, azért, hogy megtudjam mi az, ami képes feldobni a hangulatomat és mi az, amin nevetek. Lehet, hogy néha alacsonyabb energia állapotomban filozofálni is fogok, de igyekszem, hogy ez ritkán történjen meg.

Nincsenek megjegyzések: